Aantrekkelijke teksten voor jou geschreven

Als ondernemer moet je alles kunnen, maar niet alles is je expertise. Zo kan het zijn dat je het schrijven van je website teksten niet bepaald leuk vindt om te doen. Hoewel je weet dat aantrekkelijke teksten cruciaal zijn om nieuwe klanten binnen te halen, kan je niet de tijd en rust vinden om je website teksten bij te schaven. Je vindt het veel leuker om gewoon te vertellen waarom iemand klant bij je moet worden. Je weet namelijk precies wat jouw sterke punten zijn en waar jij het verschil maakt voor je klant. Het aantrekkelijk op papier krijgen blijft alleen een uitdaging. Het lijkt je daarom heerlijk om dit deel uit te besteden. Jij kunt namelijk precies de juiste input leveren zodat een copywriter haar magie kan doen.

Mocht je nu denken hé, dat teksten schrijven wil ik wel uitbesteden, maar ik twijfel of ik de juiste input kan leveren aan een copywriter. Kijk dan ook even naar mijn storytelling aanbod.

Goed, jij hebt dus niet zo veel zin om al die teksten zelf te tikken. En dat is waar ik kom invliegen. Zonder wervende teksten ga jij namelijk niet opvallen. Een goede copy kan het verschil maken tussen een iemand die je website wegklikt en een enthousiaste klant. Tussen het behalen van je droom omzet of het opdoeken van de tent. Hoe geweldig jouw aanbod ook is, als je het niet goed kunt vertellen dan voelt niemand zich aangesproken. Daarom ga ik je helpen met het vertalen van je verhaal naar een aantrekkelijke copy. Hierbij telt, hoe beter jouw input hoe beter de output. Krijg jij al een beetje kriebels van enthousiasme als je dit leest? Dan vertel ik je nu graag hoe het werkt.

DSC04110-36.jpg

Dit is hoe het werkt

Om teksten te kunnen schrijven die naadloos bij jou aansluiten maken we eerst een deep dive in je bedrijf. Jij vertelt me wie je ideale klant is, welk aanbod het belangrijkst is voor het binnen halen van je omzet en wat je precies wilt bereiken met je website. We gaan kijken naar de klantreis en op welk moment een klant jouw website bezoekt. Deze input zorgt ervoor dat we straks jouw ideale klanten gaan binnenhalen. Zodra we de fundering hebben gelegd, gaan we de stap maken naar de uitwerking. 

Ik ga aan de slag met je teksten. Zoals het schrijven van je copy voor je website, blogs, nieuwsbrieven of social media. Wanneer de teksten af zijn zet ik ze naar je op de mail zodat jij er feedback op kunt geven. Vervolgens zet ik nog wat puntjes op de i en daarna zijn ze klaar om door jou online gezet te worden. 

Webteksten

Je website is zowel de etalage als de winkel van je bedrijf. De ideale plek om je klanten te enthousiasmeren en te verleiden tot een aankoop. Het verhaal op je website is cruciaal om klanten een zetje in de juiste richting te geven. Samenhang is hierbij ontzettend belangrijk. Elke pagina moet jouw verhaal versterken. Of het nu je homepage, productpagina of over ons pagina is. Hierom schrijf ik alleen volledige websites en geen losse landingspagina's. Hebben we alle teksten herschreven dan kan je me natuurlijk wel altijd vragen om teksten te schrijven voor extra salespagina's. 

- Je hebt moeite met verkopen via je website.

- De teksten op je website zijn niet heel onderscheidend.

- Je teksten zijn niet geschreven op specifieke zoekwoorden. 

- Je hebt zelf niet voldoende tijd of inspiratie om je eigen teksten te schrijven.

Blogs

- Je trekt weinig bezoekers naar je website. 

- Je hebt moeite met verkopen op je website.

- Je wil meer kennis en inspiratie delen. 

- Je hebt weinig kennis van SEO.

- Het kost je te veel tijd om zelf blogs te schrijven.

Bloggen helpt bij het verbeteren van je zoekresultaat op Google (SEO). Voor veel ondernemers is dit de belangrijkste reden om te starten met bloggen. En natuurlijk is de positie op Google belangrijk, maar daarnaast heeft het toevoegen van een blog aan je website nog een belangrijk doel. Het zorgt dat je klanten meer kennis krijgen over je bedrijf en aanbod.

 

In blogs heb je meer ruimte om jouw visie, missie, kennis en kunde te delen. Zo kan je klanten iets leren, ze inspireren of motiveren. Hoe beter je dit lukt, hoe meer verbinding een klant met je voelt. Daarnaast zorgt een blog voor extra content voor op je social media kanalen, dit levert jou ook weer extra tijd op!

Nieuwsbrieven

Door het versturen van nieuwsbrieven blijf je in contact met je klanten. Net zoals bij social media zorgt het versturen van een nieuwsbrief ervoor dat een klant je niet vergeet. Nieuwsbrieven zijn zelfs nog waardevoller omdat je niet te maken hebt met een algoritme. Nieuwsbrieven zijn daarom perfect om ontwikkelingen, lanceringen en nieuw producten onder de aandacht te brengen. 

Gezamenlijk kijken we naar de inhoud van je nieuwsbrief. Hoe zorgen we ervoor dat je nieuwsbrief de aandacht trekt, lezers vasthoud en aankopen stimuleert. Ik lever de teksten bij je aan, zodat jij ze kunt samenvoegen in je nieuwsbrief met de juiste beelden. Natuurlijk denk ik hierbij graag met je mee. 

- Je wilt in contact blijven met je klanten 

- Je wilt bouwen aan een duurzame klantrelatie.

- Je wilt ontwikkelingen binnen je bedrijf onder de aandacht brengen.

- Je wilt meer verkeer naar je website.

- Het kost je te veel tijd om zelf nieuwsbrieven te schrijven.

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Bedankt voor de inzending! Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.